Всі
Apple New
Знижки
Новинки
Акції місяця
Спеціальні пропозиції
Часті питання про Акції
Потрібна допомога?
Зв'яжіться з нами
01.
Які доступні способи оплати?

Щоб зробити процес зручнішим, ми підтримуємо кілька варіантів оплати:
- безготівковий розрахунок за реквізитами (IBAN);
- накладений платіж при отриманні замовлення через кур’єрську службу;
- через провідні фінансові установи та іншими альтернативними способами оплати.

Менеджер допоможе обрати найбільш комфортний спосіб.

02.
Хочу стати вашим партнером. Які перші кроки?

Розпочати співпрацю з нами дуже просто та швидко.
Ось 3 кроки до вашого першого замовлення:
Реєстрація на сайті. Створіть акаунт на нашому сайті mma.ua.
Формування замовлення. Оберіть потрібні товари та сформуйте замовлення в кошику.
Підтвердження. Очікуйте на дзвінок. Персональний менеджер зв'яжеться з вами вже протягом 30 хвилин, щоб узгодити всі деталі та супроводжувати вас на кожному етапі.

03.
Як організована доставка?

Ми відправляємо замовлення по Україні провідними транспортними компаніями: Нова Пошта, Укрпошта, Meest. А також надсилаємо товари у пункти видачі Rozetka (для дропшипінг-партнерів).

- При замовленні від 100 у.о. доставка здійснюється за рахунок компанії.
- Для замовлень на меншу суму доставка оплачується окремо за тарифами перевізника.
- Замовлення, оформлені до 12:00, відправляємо в той же день.
- Замовлення, оформлені після 12:00, відправляємо наступного робочого дня.

Менеджер допоможе підібрати найзручніший варіант доставки.

04.
Які умови та формати співпраці?

Почати співпрацю з ММА можна з мінімального замовлення на суму від 50 $.
Перше замовлення оформлюється на умовах передоплати.

Ми працюємо у різних форматах:
– B2B – оптові поставки, включно з дропшипінгом;
– B2P – продаж партнерам для подальшої реалізації;
– B2G – забезпечення державних установ необхідними товарами на умовах офіційного постачання.

Якщо потрібна консультація – менеджер підкаже, який формат підійде саме для вас.

05.
Як отримати відстрочку?

Відстрочка можлива після періоду стабільної роботи, налагодженої платіжної історії та зростаючих обсягах замовлень. Ми завжди розглядаємо такі запити індивідуально.

Базові умови:
- від 2–3 місяців активної співпраці;
- регулярні замовлення на суму від 1000 у.о.;
- відсутність прострочень;
- оформлення договору;
- надання документів та гарантійного листа;
- часткова передоплата;
- рекомендації або кейси успішної роботи.

Для відстрочки до 90 днів:
- понад рік активної роботи з MMA;
- середньомісячний оборот від 2000 у.о.;
- разове замовлення від 5000 у.о.

Якщо ви тільки починаєте співпрацю з ММА, але вартість замовлення становить від 500 у.о. та передаєте оплату через KIT – ми також можемо розглянути можливість відстрочки. Менеджер повідомить оптимальні умови.

Персональний менеджер 24/7
Кращі ціни та якість продукції
Надсилання замовлень у день їх оформлення
Відвантаження 6 днів на тиждень
3 000 м²
Складські приміщення
5
Надходжень щомісяця
До 36 міс
Гарантія на товари