
Вирішуємо питання:
• усунення несправностей товару (сервісне обслуговування);
• обмін продукції у разі, якщо усунення несправності неможливе;
• повернення коштів на ваш баланс, якщо відновлення та обмін товару неможливі.
Проводимо діагностику, гарантійний та післягарантійний ремонт товарів компанії ММА:
• навушників і гарнітур (заміна кабелів, роз’ємів та динаміків);
• павербанків та зарядних пристроїв;
• аксесуарів автомобільної тематики;
• заміна акумуляторів у бездротових пристроях;
• відновлення комп'ютерної периферії – клавіатури, мишки;
• колонок і акустичних систем;
• кільцевих ламп та аксесуарів студійного обладнання.
ТЕРМІНИ** Гарантійного та сервісного обслуговування
До 15 календарних днів – оформлена ЗАЯВКА* у паперовому вигляді.
До 7 календарних днів – оформлена ЗАЯВКА* НА САЙТІ ММА в електронному вигляді.
Гарантійне обслуговування починається з моменту отримання товару у відділенні пошти.
ВАЖЛИВО: при виявленні чужого товару від інших постачальників, ці товари не приймаються і не обробляються, посилка повертається за рахунок клієнта.
*Заявка має бути оформлена в повному обсязі, всі графи заповнені, причини повернення вказані. Якщо в заявці є наявність АКБ, то терміни обробки можуть збільшитися на 3 робочих дні.
**Термін гарантії вказаний без урахування доставки товару.








































-menu-medium.jpg)



























