Загальні умови
Передпродажні товари
Усі передпродажні товари, у яких виявлено несправність з вини виробника (заводський брак), підлягають сервісному обслуговуванню згідно з п.1 Гарантійних зобов'язань.
ВИМОГИ ДО ТОВАРУ:
- Відсутність слідів експлуатації, механічних пошкоджень (сколів, потертостей, дефектів корпусу та ін.), змін у програмному забезпечені;
- Упаковка товару не повинна містити сторонніх цінників та наклейок;
- Збережено товарний вигляд як виробу, так і упаковки, повний комплект та всі компоненти (ярлики, пломби на пристрої, заводське маркування та інше).
Постпродажні товари
Усі постпродажні товари (що були у використанні кінцевим покупцем), у яких виявлено несправність з вини виробника (заводський брак), розглядаються у рамках гарантійних строків та сервісного обслуговування згідно з п.1.
ВИМОГИ ДО ТОВАРУ:
- Наявність чека
- Товар без явних механічних пошкоджень(сколів, потертостей, дефектів корпусу, слідів відкриття пристрою та ін.);
- Товар без слідів забруднень (піску, вушної сірки, пудри, жиру, води, ґрунту тощо);
- Збережено основний комплект та упаковка.
3 000 м²
Складські приміщення
5
Надходжень щомісяця
До 36 міс
Гарантія на товари








































-menu-medium.jpg)



























