Гарантія та сервіс

Потрібна допомога із придбаним товаром? Корисна інформація тут.
Гарантія та сервіс
Загальні умови

Повернення ліквідного товару

Усі передпродажні товари, які не мають дефекту, можна повернути протягом 24 календарних днів.

  1. Упаковка товару не містить сторонніх цінників та наклейок;
  2. Збережено товарний вигляд як виробу, так і упаковки, повний комплект та всі компоненти (ярлики, пломби на пристрої, заводське маркування);
  3. Відсутність слідів експлуатації, механічних пошкоджень (сколів, потертостей, дефектів корпусу та ін.), змін у програмному забезпечені.

Усі передпродажні товари, у яких виявлено несправність з вини виробника (заводський брак), підлягають сервісному обслуговуванню згідно з п.1 Гарантійних зобов'язань.

ВИМОГИ ДО ТОВАРУ:

  1. Відсутність слідів експлуатації, механічних пошкоджень (сколів, потертостей, дефектів корпусу та ін.), змін у програмному забезпечені;
  2. Упаковка товару не повинна містити сторонніх цінників та наклейок;
  3. Збережено товарний вигляд як виробу, так і упаковки, повний комплект та всі компоненти (ярлики, пломби на пристрої, заводське маркування та інше).

Усі постпродажні товари (що були у використанні кінцевим покупцем), у яких виявлено несправність з вини виробника (заводський брак), розглядаються у рамках гарантійних строків та сервісного обслуговування згідно з п.1.

ВИМОГИ ДО ТОВАРУ:

  1. Наявність чека
  2. Товар без явних механічних пошкоджень(сколів, потертостей, дефектів корпусу, слідів відкриття пристрою та ін.);
  3. Товар без слідів забруднень (піску, вушної сірки, пудри, жиру, води, ґрунту тощо);
  4. Збережено основний комплект та упаковка.

Залишились питання?
Зв'яжіться з нами
Персональний менеджер 24/7
Кращі ціни та якість продукції
Надсилання замовлень у день їх оформлення
Відвантаження 6 днів на тиждень
3 000 м²
Складські приміщення
5
Надходжень щомісяця
До 36 міс
Гарантія на товари