Бренд-менеджер
Місто:
Київ
Досвід:
від 2 років
Вид зайнятості:
Повна
Контакти HR
0934272683
Пн-пт: 8:00-17:00
Вашими обов’язками будуть:
- Розробка і реалізація середньо- і довгострокових бренд-стратегій відповідно до цілей компанії.
- Системний аналіз ринку, споживчих трендів і конкурентного середовища; виявлення точок зростання та нішевих можливостей.
- Планування та запуск 360°-маркетингових кампаній: digital-маркетинг, трейд-активації, PR, виставки тощо.
- Управління бюджетом бренду та контроль ефективності інвестицій (ROI).
- Координація крос-функціональної співпраці: продажі, категорійний менеджмент, логістика, сервіс, дизайн.
- Співпраця із зарубіжними постачальниками та виробниками.
- Створення та підтримка бренд-гайдів, контроль візуальної цілісності айдентики.
- Відстеження та звітність за ключовими KPI: частка ринку, маржинальність, brand-health показники (awareness, NPS тощо).
Ми пропонуємо
- Роботу в стабільній компанії, що активно розвивається.
- Реальну можливість впливати на розвиток бренду та приймати ключові рішення.
- Команду професіоналів і підтримку у впровадженні ідей.
- Участь у цікавих проєктах, перспективи кар'єрного росту в межах компанії.
- Розвинуту корпоративну культура: професійний розвиток, навчання та участь у профільних івентах, спорт (пілатес), корпоративні події.
- Знижки співробітникам на товар.
- Графік роботи: пн — пт, з 08:00 до 17:00.
- Сучасний офіс з можливістю гібридного формату роботи.
- Повний соціальний пакет, офіційне працевлаштування.
- Стабільна ЗП — 2 рази на місяць.
Наш кандидат:
- Вища освіта (маркетинг, менеджмент, економіка або суміжні напрями).
- Досвід від 2-х років у бренд-, продукт- або трейд-маркетингу.
- Досвід роботи з категоріями електроніки або FMCG — буде перевагою.
- Адаптивність, вміння швидко перемикатися між задачами, зберігаючи високу якість.
- Soft skills: комунікабельність, презентаційні навички, проактивність, системне мислення, бажання навчатися та розвиватися.
Буде плюсом:
- Володіння Excel / Google Sheets (таблиці, базові формули, аналітика)
- Навички роботи з PowerPoint / Google Slides / Canva (створення презентацій).
- Знання CRM, Google Analytics, CMS, Telegram-ботів.
- Базові навички роботи з графічними редакторами (бажано, але не обов’язково).
Приєднуйтесь до команди ММА
3 000 м²
Складські приміщення
5
Надходжень щомісяця
До 36 міс
Гарантія на товари








































-menu-medium.jpg)


























