Бренд-менеджер

Місто:
Київ
Досвід:
від 2 років
Вид зайнятості:
Повна
Контакти HR
0934272683
Пн-пт: 8:00-17:00
Вашими обов’язками будуть:
  • Розробка і реалізація середньо- і довгострокових бренд-стратегій відповідно до цілей компанії.
  • Системний аналіз ринку, споживчих трендів і конкурентного середовища; виявлення точок зростання та нішевих можливостей.
  • Планування та запуск 360°-маркетингових кампаній: digital-маркетинг, трейд-активації, PR, виставки тощо.
  • Управління бюджетом бренду та контроль ефективності інвестицій (ROI).
  • Координація крос-функціональної співпраці: продажі, категорійний менеджмент, логістика, сервіс, дизайн.
  • Співпраця із зарубіжними постачальниками та виробниками.
  • Створення та підтримка бренд-гайдів, контроль візуальної цілісності айдентики.
  • Відстеження та звітність за ключовими KPI: частка ринку, маржинальність, brand-health показники (awareness, NPS тощо).
Ми пропонуємо
  • Роботу в стабільній компанії, що активно розвивається.
  • Реальну можливість впливати на розвиток бренду та приймати ключові рішення.
  • Команду професіоналів і підтримку у впровадженні ідей.
  • Участь у цікавих проєктах, перспективи кар'єрного росту в межах компанії.
  • Розвинуту корпоративну культура: професійний розвиток, навчання та участь у профільних івентах, спорт (пілатес), корпоративні події.
  • Знижки співробітникам на товар.
  • Графік роботи: пн — пт, з 08:00 до 17:00.
  • Сучасний офіс з можливістю гібридного формату роботи.
  • Повний соціальний пакет, офіційне працевлаштування.
  • Стабільна ЗП — 2 рази на місяць.
Наш кандидат:
  • Вища освіта (маркетинг, менеджмент, економіка або суміжні напрями).
  • Досвід від 2-х років у бренд-, продукт- або трейд-маркетингу.
  • Досвід роботи з категоріями електроніки або FMCG — буде перевагою.
  • Адаптивність, вміння швидко перемикатися між задачами, зберігаючи високу якість.
  • Soft skills: комунікабельність, презентаційні навички, проактивність, системне мислення, бажання навчатися та розвиватися.

Буде плюсом:

  • Володіння Excel / Google Sheets (таблиці, базові формули, аналітика)
  • Навички роботи з PowerPoint / Google Slides / Canva (створення презентацій).
  • Знання CRM, Google Analytics, CMS, Telegram-ботів.
  • Базові навички роботи з графічними редакторами (бажано, але не обов’язково).
Приєднуйтесь до команди ММА
Натискаючи кнопку «Відправити», ви погоджуєтеся з умовами нашої Політики конфіденційності
Персональний менеджер 24/7
Кращі ціни та якість продукції
Надсилання замовлень у день їх оформлення
Відвантаження 6 днів на тиждень
3 000 м²
Складські приміщення
5
Надходжень щомісяця
До 36 міс
Гарантія на товари