Технічний спеціаліст з консультування клієнтів (мобільні аксесуари, гаджети)

Місто:
Одеса
Досвід:
від 1 року
Вид зайнятості:
Повна
Контакти HR
0934272683
Пн-пт: 8:00-17:00
Вашими обов’язками будуть:
  • Прийом, обробка та вирішення звернень у технічну підтримку iNobi (консультування клієнтів, діагностика проблем, комплексне вирішення).
  • Тестування зразків згідно з регламентами (перевірка обладнання на відповідність, підготовка звітів).
  • Перевірка якості поставок (контроль браку, звірка специфікацій, взаємодія з постачальниками).
  • Ведення технічної документації (актуалізація баз знань, інструкцій, регламентів).
  • Навчання партнерів і клієнтів (проведення демонстрацій, вебінарів, відповіді на технічні питання).
  • Регулярне збільшення, коригування та оновлення бази макетів.
Ми пропонуємо
  • Розвинену корпоративну культуру: професійний розвиток, навчання та участь у профільних івентах, спорт (пілатес), корпоративні події.
  • Знижки на продукцію компанії — приємний бонус для наших співробітників.
  • Кар'єрне зростання та можливість впливати на розвиток компанії.
  • Злагоджена команда та постійна підтримка.
  • Формат роботи — виключно офісний. Пн-Пт (08:00—17:00).
Наш кандидат:
  • Володіння ПК, програми: Microsoft Office, Adobe Illustrator (базовий рівень), Adobe Photoshop (базовий рівень)
    Знання принципів роботи апаратного та програмного забезпечення.
    Досвід роботи з діагностикою і усуненням технічних несправностей.
  • Вміння читати технічну документацію.
  • Відповідальність, уважність до деталей.
  • Стресостійкість та здатність працювати в умовах багатозадачності.
Приєднуйтесь до команди ММА
Натискаючи кнопку «Відправити», ви погоджуєтеся з умовами нашої Політики конфіденційності
Персональний менеджер 24/7
Кращі ціни та якість продукції
Надсилання замовлень у день їх оформлення
Відвантаження 6 днів на тиждень
3 000 м²
Складські приміщення
5
Надходжень щомісяця
До 36 міс
Гарантія на товари