Технічний спеціаліст з консультування клієнтів (мобільні аксесуари, гаджети)
Місто:
Одеса
Досвід:
від 1 року
Вид зайнятості:
Повна
Контакти HR
0934272683
Пн-пт: 8:00-17:00
Вашими обов’язками будуть:
- Прийом, обробка та вирішення звернень у технічну підтримку iNobi (консультування клієнтів, діагностика проблем, комплексне вирішення).
- Тестування зразків згідно з регламентами (перевірка обладнання на відповідність, підготовка звітів).
- Перевірка якості поставок (контроль браку, звірка специфікацій, взаємодія з постачальниками).
- Ведення технічної документації (актуалізація баз знань, інструкцій, регламентів).
- Навчання партнерів і клієнтів (проведення демонстрацій, вебінарів, відповіді на технічні питання).
- Регулярне збільшення, коригування та оновлення бази макетів.
Ми пропонуємо
- Розвинену корпоративну культуру: професійний розвиток, навчання та участь у профільних івентах, спорт (пілатес), корпоративні події.
- Знижки на продукцію компанії — приємний бонус для наших співробітників.
- Кар'єрне зростання та можливість впливати на розвиток компанії.
- Злагоджена команда та постійна підтримка.
- Формат роботи — виключно офісний. Пн-Пт (08:00—17:00).
Наш кандидат:
- Володіння ПК, програми: Microsoft Office, Adobe Illustrator (базовий рівень), Adobe Photoshop (базовий рівень)
Знання принципів роботи апаратного та програмного забезпечення.
Досвід роботи з діагностикою і усуненням технічних несправностей. - Вміння читати технічну документацію.
- Відповідальність, уважність до деталей.
- Стресостійкість та здатність працювати в умовах багатозадачності.
Приєднуйтесь до команди ММА
3 000 м²
Складські приміщення
5
Надходжень щомісяця
До 36 міс
Гарантія на товари








































-menu-medium.jpg)


























